dimecres, de maig 07, 2008

Dèiem

Entre mobles vells però ben fora de lloc, fa uns dies tenia una conversa extralaboral amb un amic i company de feina esporàdic amb qui estic forjant, colze a colze, i gràcies a aquest blog una llegenda entre gerents i jefecillus vàrius.

Dèiem que passem de la trentena -alguns més de llarg que d'altres- i que continuem vivint en la circumstancialitat de les tauletes Gründtal de ca n'Ikea a 12 eurus. La capseta de mistos del meu exili era per estar-hi de pas i ho continua sent, tres (!) anys i mig després

Dèiem que potser que ja n'hi ha prou, però que ara torna a tocar això d'obrir i tancar caixes de llibres que van amunt i avall, de portar sempre el raspall de dents al bolso i unes calcetes i una samarreta netes al cotxe. De viure, de fet, al cotxe i de no trobar mai el moment per treure-li la pols. Ja ho sé que deia Margarit que "trist el qui mai no ha perdut per amor una casa" i que aquesta és una màxima que me la podria gravar a mode d'epitafi m. [LC] [FLL] Inscripció sepulcral al paraxocs del meu Polo, al costat de l'adhesiu del burro català.

Dèiem que la vida és molt perra però que moltes vegades ens fa riure, i que sort en tenim de pensar molt, però que a vegades també cal parlar i entendre'ns i que... tranquil, que és provisional, encara.

10 Comments:

Blogger Clint said...

i els mitjons? no en portes un parell de nets al cotxe?

haig de dir que no acabo de pillar tot el post!

10:17 p. m.  
Blogger Charlie said...

(clint, t'has tornat a adonar que ha tornat a obviar els sostens?)

2:12 p. m.  
Blogger Clint said...

cert charlie! estàs a totes!

4:09 p. m.  
Blogger Laura Freijo Justo said...

raspalls de les dents per tot arreu, a la feina, al 'bolso', a casa... mai se sap! petons!

12:34 p. m.  
Blogger Vladimir said...

Això vol dir que estàs a l'exili? Que et canvies de casa? Que te'n vas a Kuala Lumpur? Que algú t'ha segrestat la pastadents?

Explica, explica...

9:23 a. m.  
Blogger Vladimir said...

Ah! He llegit el post anterior i ho he entès tot.

L'any passat jo també vaig fer de masovera a ca una amiga per cuidar-li la gossa. Una mena de porc-senglar que dempeus m'arribava a la campaneta.

9:25 a. m.  
Blogger eecalvet_ said...

Jo, que crec que sí que l'he pillat tot (jejeje), brindo sobretot per l'últim paràgraf, un magnífic resum d'un cop s'ha fet balança.

Per altra banda passo per alt la frase aquesta: "passem de la trentena -alguns més de llarg que d'altres-". Perquè Rituuuuuuuuus, que te la jucs!!!

11:56 a. m.  
Blogger Vito said...

Jo a part de passar de la trentena,no pillar per on vas... tinc goteres al meu pis! Merda d'àtic. Unes ganes de marxar per no haver de dependre dels propietaris...

12:54 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Els trens bons nomes pasen una vegada a la vida, si creus que el teu encara no ha passat buscan's!!!!

11:49 a. m.  
Blogger Rituslee said...

Clint, charlie, sabia que el comentari dels sostens cauria, jajaja! ei, que de moment sense encara tot s'aguanta, però que en porto, eh? i molt monos...

Paula, la higiene dental per davant de tot, jaja

autoria, de tot això que dius, de tot una mica

Perdedor, que em deus un discu!

Ebp, tranquils que vaig ben servida. Això ho tenim.

4:30 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home