dilluns, de febrer 25, 2008

La justa mesura

La passada i l'anterior han estat setmanetes d'emocions fortes. Com que sóc dona d'impulsos -o això diuen- últimament necessito desimpulsar-me d'alguna manera i aquest cap de setmana ha estat fent la volta llarga del Camí Moliner. Tinc una bici nova que va mooolt bé però que no eximeix de pedalar. Ahir l'estrenava i em feia molta il·lusió, com quan era petita. La volta era trencacames com totes les voltes llargues pels voltants de Matadepera. Aquesta feia 46 Km. de puja-baixa sense parar. Un parell d'avituallaments i un dinar al pavelló del poble quan acabaves.
Estic contenta perquè encara que sóc una mica petardo a les baixades -encara tinc por i no domino la màquina- a les pujades vaig fent al meu ritme però pràcticament sense parar. Encara haig d'acabar de trobar la justa mesura a això d'anar amb bici. Bé, a això i a tantes altres coses a la vida.

11 Comments:

Blogger Pedra Lletraferida said...

La "bici" de la vida ja ho té aixòs, Ritus: Si pares de pedalar, te la fots, si pedales massa fort, te la fots, i si no frenes a les baixades, te la fots... ;) B7's.

5:26 p. m.  
Blogger Clint said...

"Tinc una bici nova que va mooolt bé però que no eximeix de pedalar"

Just el problema que trobo jo que tenen les bicicletes! quines coses...

5:35 p. m.  
Blogger DooMMasteR said...

Però si ja no tinguessis que pedalejar, ja no seria una bici... I la vida et resultaria avorrida :-)

Un petonàs!

6:53 a. m.  
Blogger Charlie said...

a mi fins que algú no em faci una tesi doctoral sobre com van les marxes...

1:59 p. m.  
Blogger Vladimir said...

I un consell per a una que fa 4 tristos dies que va amb bici (per ciutat, a més)?
... em fas molta enveja sana i insana!

4:44 p. m.  
Blogger Vladimir said...

Ei!, com es fa en aquest bloc per publicar comentaris??!!

4:47 p. m.  
Blogger Vito said...

La mare que et va .... M'estàs dient que t'has gastat aquesta pasta amb la bici!?

Això mereix que ens convidis a unes canyes si tens tanta pasta.

Ara si que aniràs de cul... preparat!

6:07 p. m.  
Blogger eecalvet_ said...

"Justa mesura"??!?!!? Joder, per la "j" no em surt... No sé, seguiré buscant... ;-P

12:40 p. m.  
Blogger Hisenda Lesseps said...

Però ja en saps d'anar en bici? Vols dir que ens vacil·les? ;)

7:03 p. m.  
Blogger Rituslee said...

Pedra, i n'ar-nos-les fotent i que duri, jaja!

Clint, però quan acabes de pedalar t'asseguro que la cervesa fresca encara és més bona...

Doom, si no m'esbravés pedalant ho faria corrent, o esquiant, o què sé jo...

Charlie, quan te la passin deixa-me-la que em copio

Autoria, consell núm 1: carrega la bici al cotxe i surt de la ciutat.

Vito, el model linkat no és bembé la meva però s'hi assembla molt.La meva machine és una trek model del 2007 i em va costar una micarrona menys (poc).

Perdi, busca bé,si la trobes cocacola per tu

Hisenda, no, però a que em queda bé el casco?

7:40 p. m.  
Blogger Rituslee said...

L'autor ha eliminat aquest comentari.

7:41 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home