dissabte, de febrer 16, 2008

Tour de force amb exili forçós

Dotze dies sense Ella i uns quants més sense escriure. Però tinc excuses, vull dir que ho puc explicar i, com que això és casa meva i aquí escric el què em dóna la gana, doncs ara mateix em disculpo amb els meus arguments perrus. Va por ustedes: Aquestes últimes setmanes han estat una marató, un tour de force vital. Amb final raonablement feliç. I ja està. I em direu, doncs quins arguments més pobres. I jo us diré que sí, però que avui, no tinc temps per explicar tots els capítols. Tinc mitja hora per refer la bossa i marxar a esquiar.

Ho tinc tot al cap, sujuru que ho tinc toooooot al cap. I la setmana que ve tindré una mica més de temps. I no em renyeu que m'ho prenc en sèrio i acabo escrivint aquests posts infectes. I demano disculpes.

8 Comments:

Blogger Hisenda Lesseps said...

Doncs a veure si ens hi tornem a posar d'una vegada... ;)

10:53 p. m.  
Blogger Clint said...

quins arguments més pobres (ara no diguis que no et fem cas!)

9:05 a. m.  
Blogger Pedra Lletraferida said...

Ritus: En el teu personal i particular "Tour de Force", tingues el detall (t'ho demano de genolls, si cal, dona!) de posar-me un final d'etapa a Sunset Lonely, que ja no me'n recordo de tú de tant temps que fa de l'últim cop. Tens la ratafia pagada, unes birres, o el que et roti. Pero "a ver si nos dejamos ver". De res!!!... ;)

9:06 a. m.  
Blogger Charlie said...

quin post més infecte (ídem)

1:48 p. m.  
Blogger Yeral said...

Colta'm una cosa... Que ets profa d'esquí?? Tu només fas que anar a la muntanya i esquiar?? No és pas un argument pobre... això és una vida perraaaaaaaaaaa!!
Abraçades felines.

2:31 p. m.  
Blogger DooMMasteR said...

Bueeeeenuuu vale, acceptem les excuses! :P

5:22 p. m.  
Blogger eecalvet_ said...

Nonono! Jo no t'accepto les disculpes! Això és un escàndol, hombreyà!

3:27 p. m.  
Blogger Rituslee said...

Hisenda, fet aquest vespre davant uns spaghetti al pesto

Clint, gràcies per donar-me la raó

Pedra, aquesta nit fent una ratafia al Quicu? Jo hi seré.

Charlie, gràcies però això ja ho havia dit jo abans

Yeral, jaja nonono, que jo no sóc pas profa d'esquí, ja m'agradaria...però necessito esbravar-me i tinc dos mecanismes que em funcionen a la perfecció per fer-ho: escriure i fer exercici

Doom, gràcies guapo, ets el mllor!

Perdi, això no es pot aguantar, joderhombreyá, jajaja!!

7:37 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home