dimecres, de gener 16, 2008

12 dies sense Ella

La molt bandarra va decidir marxar i no dir-me on anava. Vaig arribar al pis, després de quatre dies de festa. Sempre ho he fet això de deixar-la sola, i Ella sempre torna. Sap com administrar-se el menjar i l'aigua neta, que li deixo en excés, per si de cas la meva absència s'allarga...últimament no sé mai a quin llit acabaré caient morta.

El dissabte va ser l'últim dia que ens vam veure, molt d'hora al matí, perquè jo pujava a esquiar amb la maleta-de-tots-els-plans-possibles feta. Diumenge acabava l'any, i vaig dormir a CASA. El sopar, francament, poc memorable. L'endemà tornava a agafar el cotxe per anar a fer una volta amb la bici de muntanya -putus pedals fixes, porto les cames plenes de trompades de les bones- i a la tarda després de pujar una muntanyeta tornava a conduïr fins a casa d'uns amics, que viuen lluny i que em convidaven a sopar. Se'm va fer tard i feia mandra tornar a dormir a l'exili. Vaig pensar que Ella feia 3 dies que no em veia, però que tenia menjar suficient.
Pot esperar fins demà - vaig pensar.

Dimarts vaig treballar tot el matí i, tardet cap al migdia, per fi arribava al pis. I Ella no hi era. Vaig tenir un mal pressentiment, però em vaig autoconvèncer que tornaria al vespre. I no, no va tornar.

He estat 12 dies entrant per la porta i trobant-la a faltar. Rebre l'sms de la veïna, dient-me que l'havia vista voltant per les teulades, ha estat la millor notícia que he tingut del que portem d'any.

Va arribar bruta i prima. Ara, però, no me la trec de sobre.
M'encantaria poder saber què ha estat fent tots aquests dies.
No m'ho vol dir, la molt perra.

15 Comments:

Blogger Assumpta Montellà i Carlos said...

tinc una gata com la teva, i també s'escapa sovint...
però sempre torna.

11:22 p. m.  
Blogger eecalvet_ said...

I és lluny de tu, la vida encara deu ser més perra...

(Uala, no et queixaràs ;-P)

11:40 a. m.  
Blogger DooMMasteR said...

Mira que es fan estimar i es troben a faltar.

Segur que anat a buscar una mica de diversió ;-)

1:58 p. m.  
Blogger Charlie said...

Assumpta: tinc una gata com la teva i la seva, i des de que va caure d'un cinquè pis no s'atreveix ni a creuar la porta.

Ritus: Només tres paraules: JA ET VAL.

1:58 p. m.  
Blogger Assumpta Montellà i Carlos said...

Charlie hi-hat, gràcies, ja he entrat en el teu blog i he vist la teva gata blanca dins un cubell blau, preciosa, i una altra fotografia amb un gat que toca una guitarra electrica¡¡ sensacional.
ja som més en el club de gates blanques,
una abraçada

2:56 p. m.  
Blogger Pedra Lletraferida said...

Ritus: A casa teníem tota una generació de famílies gatívoles, i el que t'ha passat a tú era el nostre pa de cada día. Nosaltres, els germans -una colla de màrrecs- en deiem que se n'havien anat de "prostigatas(os)"... B7's¡¡¡

7:50 p. m.  
Blogger Hisenda Lesseps said...

Nena, això s'ha de celebrar!

8:51 p. m.  
Blogger Vito said...

El més important i el que tots ens preguntem.... que vol dir que no saps a quin llit cauràs morta!?

4:58 p. m.  
Blogger Charlie said...

Ei Vito! Estic per convidar-la a sopar a casa...

11:21 a. m.  
Blogger Rituslee said...

assumpta, fins ara també ha tornat, però aquesta vegada m'ha fet esperar molt!

Perdi, no em queixaré, nonono...

Doom, tal i com va tornar, alguna de bona n'hi deuria de passar

Charlie, no em renyis, que últimament em renya tot déu. Tenim un pacte, ella fa la seva i jo faig la meva. Quan ens trobem ens rasquem l'esquena i tan amigues.

Pedra, jaja, bona aquesta!

Hisenda, amb uns gintònics a la salut de l'Arigato!! Quan?

Vito, si, és el que et penses, jajaja!

Ei Charlie, quan vulguis.

5:21 p. m.  
Blogger Charlie said...

:-o

9:11 a. m.  
Blogger Yeral said...

Estaria fent el "perru", no?? (Era molt fàcil, m'ho has posat en una safata...). D'acord. És dolent. Ja callo. Nanit.

10:45 p. m.  
Blogger eecalvet_ said...

Pooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooost!!!

Joderhombreyà!

Que no tens excusa.

(Que ho sé)

7:06 p. m.  
Blogger Charlie said...

Un mes sense ella...

9:32 a. m.  
Blogger Rituslee said...

Perdi, he tingut excusa i ho saps... coming in a minute

1:24 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home