divendres, de març 07, 2008

Sóc més lluny que estimar-te

Fa uns dies em deia l'amic Perdedor que moltes cançons parlen de tu. Una frase et retrata. Una frase, en un context que segurament no té res a veure amb el teu estat vital, la clava. L'art, quan és autèntic, et permet identificar-te en la creació d'un altre i aquesta recreació ja no pertany a l'altre, que ja és teva.

Avui a la tarda feia l'última pujada del dia amb els esquís de muntanya, després d'haver esquiat fons tot el matí. Quan faig esforços d'aquests, per no agobiar-me desperto un mecanisme de pensament evasiu curiós. El meu cap es converteix en una espècie de juke-box de cançons-bucle. Avui la moneda ha servit per activar una estona de Calamaro i una estona de Miguel Poveda cantant poetes catalans. Ferrater em pot i l'he repetit fins al cim, com un tantra.

Sóc més lluny que estimar-te. Quan els cucs
faran un sopar fred amb el meu cos
trobaran un regust de tu. (...)

Aquests són els versos més macabrament preciosos que mai has llegit.

12 Comments:

Blogger Hisenda Lesseps said...

Injecció de poesia per pujar amunt. M'agrada! Una abraçada.

11:33 a. m.  
Blogger eecalvet_ said...

Com em vas dir tu a mi un dia: sempre ens quedarà Calamaro! :)

Ara et citaria un parell de cançons que també parlen de tu, senyoreta. Però m'ho guardo...

9:16 a. m.  
Blogger Laura Freijo Justo said...

són uns versos escatològicament meravellosos... t'estimaré fins a la descomposició podria ser el títol...
records!!!

3:35 p. m.  
Blogger Yeral said...

N'estic taaaaaaaant d'acord. És un tantra macabre però preciós! I no paro de repetir-lo al cap... amb la veu de Poveda...

Gràcies...

11:58 a. m.  
Blogger Vladimir said...

Xata: esquí, escalada, bici, gimnàs... ni la Linda Hamilton de Terminator! Digues que sí!!

Jo, aquest finde he corregut i he anat en bici per unes pujadetes que he flipat. Les agulletes al cul d'ahir van fer història!

Ja m'aconsellaràs...

10:55 a. m.  
Blogger DooMMasteR said...

Convertir el cap en un jukebox vol dir que estàs bé amb tu mateixa i ets optimista :-)

Salutacions!

5:05 p. m.  
Blogger Charlie said...

doomaster: no estic massa d'acord amb aquesta afirmació.

5:48 p. m.  
Blogger Rituslee said...

Hisenda, abraçada virtual per tu, que últimament anem escasses de les de veritat de la bona.

Perdi, t'ho tornaré a preguntar (i no em facis treure el látigu): quines?

Paula, encara més que això! petons

Yeral, ahhgh que torno a començar amb el putubucleeeee!

Autoria, ja m'agradaria tenir els bíceps de la Hamilton...però encara em queda un catxo! Per les agulletes al cul, com diu un bon amic, el millor un bon massatge.

Doom, Charlie: us posareu d'acord algun dia? Podriem obrir un debat rollo: RitusLee està com un llum? Envia sms al 7756Llumsi 7756Llumno

5:10 p. m.  
Blogger Charlie said...

LLUMSILLUMSILLUMSILLUMSI

8:42 a. m.  
Blogger DooMMasteR said...

Ei! Ara sí que estic d'acord amb en Charlie!!

LLUMSILLUMSILLUMSILLUMSI

LLUMSILLUMSILLUMSILLUMSI

LLUMSILLUMSILLUMSILLUMSI

LLUMSILLUMSILLUMSILLUMSI

3:45 p. m.  
Blogger Hisenda Lesseps said...

Què, senyoreta, que t'has fugat?

12:19 p. m.  
Blogger intelecte said...

Blade Runner...

I tu ja fa més d'un mes...
No tens nom!

11:33 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home