diumenge, de desembre 09, 2007

i malgrat tot...(pont mirant enrere)

Últim dia de pont i m'he llevat tard, sola i a l'exili. Malgrat tot, és un bon dia per escriure. Primera alegria -en silenci- del dia: la R., a partir d'ara la H.L. ha obert una altra caseta virtual. M'ho ha dit per mail i demanant perdó (ella és així) i jo he rigut i m'hi he passejat, i hi he trobat unes quantes perles que m'han emocionat moltíssim. Gràcies a tu H.L. per parlar el mateix llenguatge.

Dissabte em desperto a CASA en majúscules capitals. És l'únic lloc del món on m'obligo a llevar-me encara que no tingui res a fer en tot el matí. Allà vull ser-hi, desperta i conscient. Sovint em costa compartir-me i, allà hi tinc un camp d'entrenament. Abans de la tarda marxo. El cos em demana pujar muntanyes, suar, esbravar-me, contemplar cels vermells i liles.

La comunicació sense interferències és possible, encara que a vegades costi coincidir en l'espai i el temps. Divendres passo la tarda i la nit amb dues incondicionals de Sunset Lonely. Una cosa tan senzilla com preparar un sopar es pot convertir en un acte de comunicació, intens, divertit, honest i sincer. La punyetera de la H.L. ho explica millor a casa seva. A partir d'ara m'obligaré a escriure ben ràpid sobre els actes socials que compartim, que sinó em robarà els motius de post i avui en dia, tal i com estan les coses, van ben escassos... hombreyá!

Dijous toca repte. Aquest mes tindré bici nova. Com els nens. Abans de tenir-la vull estar segura que m'agradarà anar-hi. I ho provo una altra vegada. I m'agrada. Faig 45 quilòmetres i em fan mal el cul i les cames. Però m'ho passo realment bé. Deu ser que vaig ben acompanyada.

Malgrat tot, avui és un bon dia per escriure.
Viure, malgrat tot, és una bona notícia.

7 Comments:

Blogger eecalvet_ said...

l'últim paràgraf val un post. Hasta un bloc sencer.

5:30 p. m.  
Blogger Hisenda Lesseps said...

Mare de déu si es bona notícia. Gràcies pel text. Una abraçada!

9:36 p. m.  
Blogger Charlie said...

molt bé tot.

5:36 p. m.  
Blogger Rituslee said...

Perdi, hasta dos blocs,inclús tres, quatre a molt estirar... mira què et dic!

Hisenda, hosti nena com m'alegro que hagis engegat ca teua virtual, repeteixo.

Charlie, molt bé tot? (colleja) vols fer el favor d'explicar-te més?

5:51 p. m.  
Blogger Charlie said...

ei! m'explico quasi tant bé com tu! :P

5:51 p. m.  
Blogger Rituslee said...

neeen, que jo et podria recitar de memòria el que vaig menjar fa 15 dies a Can Jubany...

5:53 p. m.  
Blogger Charlie said...

però segur que hi començaries a introduir metàfores, hipèrboles, hipérbatons, suposicions, etc, i els teus lectors ens quedariem amb la mateixa cada de "eing?" que fem sempre quan llegim un post teu d'aquests xifrats :P

5:13 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home