dijous, de setembre 07, 2006

retorn + reflexió = inflexió

Hem tornat de Lanzarote al cap d'una setmana, a Catalunya ens hi esperàven burocràcies diverses, assumptes per tancar, dues feines incertes, un pis, un gat, els col·legues i la família, els nostres incondicionals.

Hem tornat a casa i jo no hagués tornat. M'ha fet dentetes la gent que hem conegut. El Gorka, L'Ainara, el Sergi, l'Àlvaro, el Dani, tots aquests que estan de pas a un paradís volcànic, la terra d'energies i contrastos. Com a mínim fa dos anys que estan de pas, n'hi ha que hi són des del 2002, i han DECIDIT fer un parèntesi vital i professional en les seves existències.

Dimarts tot torna a començar, i de manera esvaïda. No sé on ni de què treballaré, però sé que treballaré. Sé que cada matí a les 7 menys 10 sonarà el despertador i que el primer acte social del dia serà fer la cua de rigor per entrar a l'A7 a l'hora que els carrers encara no estan posats. I així cada dia fins que jo vulgui, decideixi.

Els hi explicava a tots ells, que no sé si seria capaç de viure feliç sense tota la oferta cultural que una ciutat com BCN t'ofereix.

Fa dos dies que he tornat i he sentit la decepció de viure envoltada d'edificis terribles, de soroll de motors i de crispació que es palpa en l'aire. He pensat que porto molt de temps perseguint èxits laborals que ara no sé si em satisfan. No havia tingut temps de posar-m'hi a pensar.

Ens espera un setembre de reflexió, i espero que també d'inflexió.

2 Comments:

Blogger Sergi said...

un petosassu d'un del que esta en el "paradissss" je je algunes vegades tambe es una preso d'or, depend de com es miri. El dijous escapo unes hores, tinc un bolo a Bilbo amb els "trionf" recordaremos viejos momentos, y pesajare per casc antic de bilbao. y el divendres tinc bolo a fuerteventura, anire de cul y nomes estare 15 hores a euskadi...pero bueno. avui vaig a mirarme una casa per pillarme, no estic decidit, encara acabare a Punta mujeres o a Mala , en bolillas. bueno macus, m'ha agradat lo que escrius Srta Güell. un peto ben Fort desde Lanzaroteeeee!!! al vallés.

12:54 p. m.  
Blogger Rituslee said...

Però com que et mires una casa a Punta Mujeres? Tu no marxaves de l'illa al novembre? Per cert, l'Àlvaro (el DJ de la festa, el que ens va llogar la casa a nosaltres) buscava company de casa pq crec que la noia amb qui estava deixava l'habitació aquest mes.
Espero que triomfis més que els trumfitos, jaja! Una abraçada, pájaru!!

5:37 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home