dilluns, d’octubre 29, 2007

Carpetes vitals

Ara fa uns dies vaig tornar a muntar el PC vell a l'estudi, i encara que és una tartaneta immensa (gairebé) mai falla. Allà dins, hi ha un munt de fotos dels tres últims anys que em vaig entretenir a mirar, classificar i ordenar en carpetes gairebé tota la tarda.

Ho podriem resumir en tres grans subgrups: la carpeta "sopars a ca la gent" i la carpeta"gent sopant a casa". A aquestes cal afegir-hi tres viatges, i alguna sortida de cap de setmana. Ah si, i la carpeta i "X'periments", on hi han anat a parar totes les composicions inclassificables, amb gat o sense, que he fotografiat en els meus moments inspirats, sense tenir massa idea de com funciona la càmera més enllà de l'automàtic... però aquesta no compta.

Em torno a mirar el nom de les carpetes i penso per mi mateixa que no m'hauria imaginat mai fent aquesta reflexió. Han passat tres anys i només hi ha tres carpetes.

7 Comments:

Blogger Striper said...

ho tens que tornar ha mirar bé ja veuras com surtiran un munt de subcarpetas

6:36 p. m.  
Blogger intelecte said...

(Tres carpetes i algun que altre CD que segur també guardes...)
Segur que la millor és la que "no compta".

11:16 p. m.  
Blogger DooMMasteR said...

Segur que en podries haber fet més... Si no pares quieta!! ;-)

Petons!

7:41 a. m.  
Blogger Clint said...

Doncs, jo crec que si en crees una que es digui "sopars" ja només en tindries 2! Com menys carpetes, menys llocs per anar a buscar les fotos...

PC-A veure quin dia penjes alguna ben XXX-perimentada ;)

7:46 a. m.  
Blogger provesproves said...

Segur que en podries haber fet més... Si no pares quieta!! ;-)

7:47 a. m.  
Blogger Rituslee said...

Striper, digue'm simplista, però no. Benvinguda al blog.

Intelecte (penses posar intelecte amb faltes sempre o geminarás la L algun diaaaaa?), la de l'arigato fent tombarelles no pot comptar. He dit que no.

Jordi/DoomMaster, últimament ho podria posar tot en una que es diria "Fent el cafre"

Clint, mira m'has donat una idea faré una sola carpeta on hi digui Fotos...jeje (ja ho sé, comment amb molt poc level, se siente)

5:04 p. m.  
Blogger Pedra Lletraferida said...

Sense embargu, no has fet cap carpeta amb el títol "Escalades Diverses"... ;)

12:06 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home