dimecres, d’octubre 01, 2008

Liquidant setembres

I ara, què en queda de les col·leccions en fascicles de "abanicos en miniatura" o de "veleros históricos"?
Què en queda de l'alta al gimnàs que encara no t'has dignat a trepitjar?
Què en queda del triple bon propòsit cíclic de fer dieta, estulviar i deixar de fumar d'una putavegada?
Eh, què en queda?

No m'agraden els setembres. Són mesos de fireta. D'ocupar-se per no preocupar-se.

Per sort, tenim tot un octubre d'introspecció per davant.

I ara vaig a fer un volt, circular -per descomptat.
I ara, què en queda de les col·leccions en fascicles de "abanicos en miniatura" o de "veleros históricos"?

4 Comments:

Blogger in-nocent said...

Doncs a mi els Setembre m'agraden...
Són durs, cert, costa canviar el ritme després de vacances.
I si, jo haig de reconèixer que també he fet els meus bons propòsits que sé que no es compliràn.
Però aquest any em sap menys greu, ja no tinc lloc on guardar més abanicus.

7:06 p. m.  
Blogger Charlie said...

Doncs mira, jo no només no he començat a fer cap col·leccionable sinó que, degut a la crisi, he deixat de fer el col·leccionable (o no) que es diu diari.

2:02 p. m.  
Blogger DooMMasteR said...

I del curs d' anglés Planeta Agostini? :D

Pensa que l'any s'està acabant... Potser millor traspassem aquests proposits a l'any que ve XD

7:18 a. m.  
Blogger RUFUS said...

Jo mai he fumat i tinc un ventilador bastant gran.

6:06 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home