dijous, de setembre 21, 2006

El mes nou

Em llegeixo l'última entrada del blog i veig que no estava massa fina, que diguem. Un mal día lo tiene cualquiera, que deia aquell.

Estem ja de ple altra vegada en les inèrcies de setembre, té gràcia que sigui el mes 9 (llegeixi's com es vulgui més nou, mes nou, i variants) i arriba la Mercè i aquest any també tenim connexió amb Santa Tecla. Quin dilema dilema. No sé pas què fer. Total, plourà!

Innegablement és setembre.

Per cert, parlant del més nou, amants de setembres pessimistes com jo, llegiu-vos l'últim llibre del Pàmies, Si em menjo una llimona sense fer ganyotes, i sabreu què és viure en un setembre perpetu. A mi m'ha agradat molt, sobretot dos contes, el primer es titula Escabetx, el segon Brindis. No us els perdeu, sí, una mica pessimistes, però brillantment escrits.

2 Comments:

Blogger The lesbian sisters said...

t'acabo de comentar pero no sé què ha passat que no m'ha deixat... et deia que el mes de setembre ja té alguna cosa de nou, comença un altre cicle, oportunitat per fer propòssits nous, en fi, a mí m'agrada, però no et preocupis que ja s'acaba i aviat serà nadal, jejeje... molt guay la tarda d'ahir amb vosaltres... apunto la recomanació del llibre de pàmies... el tens? me'l deixes? és que ja no sé on ficar els llibres, surten per les finestres...
molts petons!

paula

2:11 p. m.  
Blogger Rituslee said...

te'l deixo i a més ocupa molt poc, és molt curtet.
petons!

7:50 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home