dissabte, de setembre 22, 2007

Seré intolerant

Sí sí, intolerant. Amb els que em regalin roses grogues. Amb els que m'enviin abraçades de tieta per sms. Amb els que demanin vi de la casa per sopar. Amb els que monologuin i no escoltin. Amb els que portin calça curta i sabates amb mitjons (posa't unes sandàlies, per déu!). Amb els que no em mirin als ulls quan els parlo. Amb els que no em mirin el cul quan em giro. Amb els que no apreciin el bon menjar. Amb els que no entenguin Ferrater. Amb els que no vibrin amb la veu d'Ella F. Amb els que no estimin les meves bèsties. Amb els que no sàpiguen tractar-me quan estic neura. Amb els que s'escandalitzin per quant m'han costat aquestes sabates. Amb els que no plorin veient Million Dollar Baby. Amb els que no entenguin què em fa sentir viva.

16 Comments:

Blogger eecalvet_ said...

Roses grogues? Queda gent, al món, que regali roses grogues?

Glups! Fuig-ne!

10:16 p. m.  
Blogger Clint said...

Val, les roses vrmelles, el vi de la casa mai i el bon menjar sempre...cap problema!
Million Dollar és molt bona però no vaig plorar (però quasi ;) amb les sabates quanta raó...i val...d'acord...si et gires et miraré el cul! jajajaja

8:14 a. m.  
Blogger Vito said...

Ja et mirava el cul, escoltava Ella, gaudia del menjar, et mirava els ulls,.. però si et regalo mai roses em cardaran un calvot.

Preferixo mirar "La vita è bella" per recordar que encara tinc sentiments.

12:44 p. m.  
Blogger Rituslee said...

Perdi, que si en queden? ai si jo t'expliqués com està el pati... poso peus en polvorosa!!

Clint, si quasi vas plorar amb MDB mira, quasi em faria gràcia i tot que em miressis el cul

Vito, i ben merescut, jaja! últimament estic tan punky que ric amb els dramons del Lars Von Trier.+ que res perquè n'hi ha que estan pitjor que jo ;-P

6:46 p. m.  
Blogger Puji said...

Vale, vale!

7:43 p. m.  
Blogger Subrrealista!!! said...

No et conec,però normalment,a les noies,primer els hi parlo mirant els ulls,despres miro el seu somriure,i finalmet,quant es giren,em fixo amb el culet,tot per aquest ordre...jejeje.

P.D.:La vida ja es prou perra,per aixó existeix el teu blog,però si ja és:www.reservatalsgossos.blogspot,no et dic res...

Un petó.

6:10 a. m.  
Blogger Charlie said...

Ja saps que m'estimo molt l'Arigato.
És com si fos la germana de la Nina i això ens unís d'alguna manera.

(Ha quedat massa maco. S'ha d'arreglar: -jo també et miraria el cul)

9:55 a. m.  
Blogger Clint said...

Ei què vol dir que quasi et faria gràcia?

I que li has fet al charlie? el comentari és per guardar jausjausjaus!

3:09 p. m.  
Blogger Rituslee said...

Puji, pren-t'ho amb calma... ;-P

Subrrealista, bé, de fet gairebé com tots l'ordre no altera el resultat final. Benvingut al blog!

Charlie, sort del parèntesi final, pensava que t'havies donat un cop al cap...ptns a la Nina. T'haig d'explicar coses d'últimament de l'Arigato que fan molt riure

Clint, jo no li he fet res, venia així de fàbrica...coses rares de gent rara que té gats...

10:33 p. m.  
Blogger Charlie said...

Doncs mira, explica'm-ho a whitten(at)hotmail.com i de tornada t'envio un vídeo que (suposo que) t'agradarà.

6:03 a. m.  
Blogger La reusenca said...

A vegades el vi de la casa sorprèn!!!! no t'ha passat mai???

8:50 a. m.  
Blogger intelecte said...

Tu seràs intolerant amb aquest tipus de gent, que no son gaires... Però jo penso cabrejar-me i mirar amb cara de psicòpata amb els que flipen quan faig solos de guitarra escoltant el meu mp3, els muermos que agafen el tren al matí i s'aixequen 5 minuts abans que arribi el tren a l'estació per sortir els primers (que es para sempre un minut talòssos!) amb els que miren la vida passar i no fan ni així per ajudar el del costat, amb els que piten tres dècimes després que es posi el semàfor en verd, amb els tolais que porten una samarreta de màniga curta a sobre d'una de màniga llarga, amb les que porten taló d'agulla per anar a la discoteca (així penses ballar, reina?) amb les que s'enfaden si et gires quan passes perquè et quedes bocabadat, i sobretot amb els que diuen "saps què vull dir, oi?"

I del teu cul... el teu cul és un altre capítol :P

10:26 p. m.  
Blogger may said...

I ben fet, dona!!!!
Ja n'hi ha prou de tolerar i anar empassant coll avall les coses que NO suportes!!
Si cal, posarem el crit al cel!!!
I és que ben mirat, és per la teva propia salut, perque tolerar coses que no t'agraden, només et provoca un estres interior innecessari...

Bona decisió, la de ser intolerant!
Fins aviat!!

10:34 a. m.  
Blogger Pedra Lletraferida said...

Ritus:
Em permets "l'intolerància" de ser intolerant amb els que i amb les que fa la òstia de temps que no es deixen veure per lo poble? Puc ser intolerant amb els i amb les desmemoriats/desmemoriades que tenen pendents unes quantes birres? Tot sia dit de bon rotllo, amb un somriure, i com no, donant-me la volta quan passis, que no em perdi jo detall del teu culet...

Petunasus!

11:43 p. m.  
Blogger Mikel said...

mes val que algu et faci arrivar el mall perque si vols seguir aixo al peu de la lletra hauras de començar a fotre cops de mall jejeje

6:57 a. m.  
Blogger Pedra Lletraferida said...

Toc-toc... Que hi ha algú?..."No"...Ah, val, perdó...Hehehe

Tas bé, Ritus?... ;)

2:05 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home