dilluns, de març 26, 2007

300 -encara que amb 4 ja fèiem

Si, confesso que ahir vaig anar a veure 300, la superproducció basada en el còmic homònim que relata la batalla de les Termòpiles de 300 soldats espartans davant les tropes perses del rei Xerxes.

No tinc paraules -bé si que en tinc- va ser horrorós. Torno a confessar-me: a part de les pel·lícules que fan progre i intel·lectual, també m'agraden les pel·lis d'herois i còmics flipats que salven el món i s'emporten la noia. No sóc cap gran lectora de còmics, però m'ho he passat bomba veient els X-men, l'Spiderman, els Batman, Hulk, Sin City i més que ara no em vénen al cap.

Però 300, 300 és una porqueria. Un rei amb una infantesa a base de xarop de bastó i l'educació d'un periquito de gàbia, decideix enfrontar-se a l'exèrcit persa, amb tropes de milers d'homes, només amb 299 garrulos catxes amb gallumbos i capa vermella.

Com que són més xulos que ningú, es posicionen a l'estret pas de les Termòpiles i allà es carreguen a tot quisqui que se'ls posi a davant. El rei persa, evidentment és una espècie de dragqueen, si és dolent també ha de ser maricón. Resisteixen com uns campions fins que un geperut els traeix i clar, llavors moren, però com uns herois, no com un sanguinaris.

Tot plegat em va semblar de la talla intel·lectual d'un panellet, i d'una poca humanitat que feia venir esgarrifances. Per no parlar dels moments que teòricament eren emotius i que a mi em feien venir ganes de riure. La factura, de tant que volia ser fidel al còmic es tornava ridícula... Podria seguir carregant-me-la molta estona, pero para abreviar el cuento, com diria el Sabina, que no disfruté,
que no vuelvo más.

Que no vuelvo más!!

7 Comments:

Blogger Unknown said...

la realitat està més animada que no pas la ficció i si no mira ERC, que va fent propostes a CiU... de totes maneres prenc nota de la teva no-recomanació, i això que a mí les 'tipu' Troya em frapen, de fet Troya, ja ho vam comentar el dissabte a la nit, em va molar

12:45 a. m.  
Blogger Puji said...

Ja no em feia massa gràcia, però ara segur que no hi vaig.

1:33 p. m.  
Blogger Rituslee said...

Donaaaaa, és que Troya està ple de tios jamones, res a veure, però també dolentota, eh?

Puji, ben fet, espera't a agafar-la en video (o no), que no et sabrà tan greu haver pagat una entrada.

7:51 p. m.  
Blogger Unknown said...

doncs avui les becàries de la feina parlaven molt bé de la peli, no sé què pensar... de fet, estaven entusiasmades...

1:04 a. m.  
Blogger Rituslee said...

Personalment crec que a tu, aquesta peli t'horroritzarà, per l'excés de violència i feromona. Ei, però sempre ho pots comprovar tu mateixa ;-)

7:24 a. m.  
Blogger Unknown said...

un company de la feina que és molt aficionat als còmics té aquest i diu que és molt bo. li he demanat que me'l deixi i em penso que me'l passarà el divendres. ja et diré el que em sembla

11:33 a. m.  
Blogger Charlie said...

ei ritslee! mira quina foto més guapa

http://www.fotolog.com/fotocats/17945705

(no és meva)

3:53 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home