dissabte, de març 17, 2007

Palau de la Música

Si senyora, si senyor! Avui perpetrem el bolo de la setmana passada al Palau de la Música Catalana, tomaaaaaaa!

Pinta que serà un bon dia: m'acabo de treure les lleganyes i són dos quarts de dues, ahir vaig tenir sopar i vaig anar a dormir tard, però aquesta nit, per fi, he descansat.

Mentre em prenc un cafè amb llet vaig escribint aquest post i a fora fa solet. El dissabte al matí és un dels millors moments de la setmana (si no tens ressaca) i te l'has de dedicar a tu. Un cafetó acabadet de fer, voltar per casa despentinada amb barnús i fer-ho tot poc a poc, no hi ha cap pressa...i encantar-me, encantar-me molt.

Quan acabi de badar em faré una dutxeta i em vestiré pel concert i cap al Palau. Em fa gràcia, tu!! -Què fas aquesta tarda? -no mira, és que he quedat a les cinc per cantar al Palau de la Música.

Per cert, he dit que canto al Palau de la Música?

5 Comments:

Blogger Charlie said...

vaja! massa tard! :P

6:26 p. m.  
Blogger provesproves said...

Espero que et vagi bé l'actuació :-)

La meva xicota també canta en un cor!

7:17 p. m.  
Blogger Puji said...

Caram, quin nivell, no?

Espero que anés bé, ja ens ho explicaràs!

5:46 p. m.  
Blogger Rituslee said...

Ei, espectacular la imatge de veure un Palau ple de gent aplaudint. una experiència, si senyor!

7:32 a. m.  
Blogger Charlie said...

Hola Arigato! Sóc la Nina. Com estàs?

1:45 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home