dilluns, de març 12, 2007

La iaia Conxita

Ahir es va morir la meva iaia Conxita. M'han demanat que llegeixi alguna cosa a la cerimònia, i m'he estat mirant textos dels poetes que em llegeixo tot sovint i no he trobat res per la iaia. Tot el que he vist és massa punxegut per llegir el dia del seu funeral. Al final, he recorregut a l'inevitable Llibre d'Absències del Martí i Pol, realment diu coses serenes i llimades d'arestes.
Per demà t'he triat aquest:

PARLEM DE TU

Parlem de tu, però no pas amb pena.
Senzillament parlem de tu, de com
ens vas deixar, del sofriment lentíssim
que va anar marfonent-te, de les teves
coses parlem i també dels teus gustos,
dels que estimaves i el que no estimaves,
del que feies i deies i senties,
de tu parlem, però no pas amb pena.

I a poc a poc esdevindràs tan nostra
que no caldrà ni que parlem de tu
per recordar-te, a poc a poc seràs
un gest, un mot, un gust, una mirada
que flueix sense dir-lo ni pensar-lo.

Una abraçada forta, allà on siguis.
Ta néta, A.

4 Comments:

Blogger Charlie said...

Un petonàs per a tu i un altre per l'Arigato.

1:35 p. m.  
Blogger Puji said...

Una abraçada ben gran, guapa!

1:36 p. m.  
Blogger Charlie said...

Ah! i gràcies per l'enllaç! (però hi has posat una barra més i no hi va! :P)
Jo també t'he enllaçat!

1:42 p. m.  
Blogger Rituslee said...

Ooops, ja està arreglat!

Merci i una abraçada per vosaltres també, guapos.

3:23 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home