dimecres, d’abril 04, 2007

Ho Femme Fatale

Ei noies, realment no sé si alguna de vosaltres em llegeix, o que... en fi, que després de tants divendres a la Gaviota parlant-ne, podriem començar a posar fil a l'agulla amb el tema de la festa Ho Femme Fatale. Jo en faig 30 d'aquí a dos mesos, i no vull una farra a misses dites, so...

Hauriem d'anar pensant-hi, no? Qui, on, quan, perquè, què beurem, què menjarem, qui posarà la música... La única cosa que tinc clara és que jo m'encarrego de les samarretes! Seran guapíssimes.

Vaaaa nenes, que serà brutal i que 30 anys només es fan un cop a la vida (per sort).

Una abraçada a tothom qui a aquestes alçades, també ho faci fatale.

4 Comments:

Blogger Charlie said...

oh! ja se m'ha passat l'arròs :(

1:29 p. m.  
Blogger Rituslee said...

ei charlie mai és tard, jeje... al pas que anem el dia que muntem la festa celebrarem els 30 i els 40 de cop. Bones vacances!!

12:07 p. m.  
Blogger Puji said...

Si voleu ho podem juntar amb el nostre sopar de Rodrigues ... així com qui no vol la cosa...

2:27 p. m.  
Blogger Rituslee said...

...així com qui no vol la cosa? jajaja!! Bona aquesta!

11:35 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home