dilluns, de maig 28, 2007

Felicitats Cuperus!

Cuperus de Sant Celoni, moltíssimes -en concret 729 - felicitats per la feina feta. Aquests tres anys d'insistir en que poble més just no és cap utopia s'ha traduït en dos regidors decisius. Teniu la governabilitat a les vostres mans.

Ningú havia confiat en les vostres possibilitats i els heu deixat amb un grandiós pam de nas. Les millors expectatives s'han vist més que superades.

Ahir, quan em cantàveu els resultats per telèfon se'm van posar els pèls de punta d'emoció. Hagués pagat per poder estar a Sant Celoni ahir a la nit però -coses de la vida- no va poder ser. M'ha costat dormir de contenta com estava per vosaltres.

Ho fareu de conya, n'estic segura.

Petons d'una celonina a l'exili.

6 Comments:

Blogger provesproves said...

Estic molt content amb el gran progrés que ha fet la Cup. A Mataró també han entrat a l'ajuntament :-)
Crec que ja tinc substitut per ERC

6:17 a. m.  
Blogger Clint said...

Cal que es vagin estenent ara!

7:34 a. m.  
Blogger Charlie said...

ei ei! i pels 444 de Granollers no tenim felicitació???

9:14 a. m.  
Blogger Puji said...

Són els únics que il·lusionen una mica. Llàstima que al Cap i Casal no els tenim...encara.

6:15 p. m.  
Blogger intelecte said...

A veure, a veure...
Molt bé per ells, d'acord, han treballat i han obtingut resultats...
Però a una setmana de les eleccions, convocar una *altra* assamblea convidant a, cito:

a) Tots els membres de la CUP i totes aquelles persones que han participat a la llista electoral.
b) Amb el teixit associatiu del poble.
c) Amb els partits polítics de Sant Celoni i la Batllòria que no han obtingut representació al Consistori però que han rebut, sumats, més de 800 vots

A mi em sona a mofa, a sorna.
No tenien un pla, que han venut i han esbombat als quatre vents?
I ara que es veuen amb el trill a no-sé-on, què volen? Que els fem la feina? Que els domen idees?
Renoi, així qualsevol es posa en política...
Digueu-me que haig de fer, que ja em penjo jo les medalles...
Mireu, no, ara treballeu una mica, que us han donat un (o dos) vots de confiança, i d'aquí 100 dies en parlem, de com ho esteu fent i de com aneu tirant.

11:51 p. m.  
Blogger Rituslee said...

intelecte, quines coses de fer eh? parlar amb la gent i preguntar-los l'opinió...
aiiii si pica, rasca!!

5:51 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home