dimecres, de maig 02, 2007

i dimecres encara tinc son

Vaig deixar el post del pont el dilluns al matí, quan encara quedava tot el temps del món per descansar. I així ho he fet, a part de baixar a fer una barbacoa al flamant jardí-selva de ca la Talfu, i per fi allà beure'm una Rossita (uhmmmm realment la Rossita està molt bona). He dormit, dormit i dormit. De tant en tant em llevava per menjar alguna cosa i canvi de posturita.

Ahir em vaig llevar per fer un cine: El número 23, realment em podia haver quedat dormint..

Per això no entenc que després de dormir tant encara tingui son... ui divendres!

6 Comments:

Blogger Puji said...

I divendres, i dissabte, i...

4:03 p. m.  
Blogger Hisenda Lesseps said...

Nena, jo també tinc molta son, no sé si és aquell fenomen primaveral (astènia/abstèmia) que provoca una baixada de components energètics o què, el cas és que ens anem arrossegant per aquests mons de déu. Aqueta setmana no hagués baixat pas cap al sud... ai que bufen temps de canvis, em sembla que la son és un escut per no enfrontar-nos-hi (almenys jo). Apa, guapa, saluten, ja portaré més rosites!

5:12 p. m.  
Blogger Clint said...

ui quina ràbia.....i també quina son!

7:03 p. m.  
Blogger Rituslee said...

puji, només fins dissabte, diumenge em toca treballar, snif

Rosita, ta truco, em sembla que m'estas fent por...

Clint, ràbia? per ràbia el puto despertador a tres de set donantpelsac

que dormiu bé tots tres

8:20 p. m.  
Blogger Unknown said...

dormir és un gran plaer i jo que no he de matinar ho agraeixo tant... per cert, això del número 23 ja es veia venir, no? jejeje

paula

1:34 a. m.  
Blogger La reusenca said...

Encara tens son ??????

8:52 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home