diumenge, de maig 06, 2007

els 3 monts


Avui és diumenge i m'ha tocat treballar. Llevar-me mooolt d'hora, agafar el cotxe fins a Sant Llorenç Savall i inscriure a 300 persones a la caminada popular dels 3 monts. Els 3 monts és un itinerari que comença al Montseny i acaba a Montserrat. I ara direu: com la Matagalls-Montserrat que es fa del tirón a l'octubre? Bé, si però no. Els 3 monts està dividit en 6 etapes i no totes coincideixen amb la travessa clàssica.

Avui hem inaugurat el tram que passa de Sant Llorenç a Mura, i per allò de conèixer bé allò de què parles, he fet la caminada amb els 300 valents que s'hi han apuntat. Déu n'hi dó, l'he feta en quatre horetes i mitja i bastant a pinyó, però he tingut temps de fer mooooltes fotos.

Entre el dia que era sensacional i que els boscos estan esclatants de vegetació, he flipat amb l'espectacle natural del Vallès. Realment encara hi ha trossets de país poc coneguts i que valen molt la pena de visitar.

Si algú s'hi anima a fer l'itinerari dir-vos que l'editorial Alpina ha tret una topoguia per fer tot el reorregut sense perdre's cap detall, i si no, espereu-vos un mes que estarà completament senyalitzat i no tindrà cap mena de pèrdua.

19 Comments:

Blogger provesproves said...

Gracies per la sugerencia!
Realment és una sort que al Vallès encara quedin llocs sense arrasar per l'home! :-)

6:27 a. m.  
Blogger Clint said...

no m'extranya que llavors dimecres encara tinguis son!

1:29 p. m.  
Blogger Rituslee said...

doom, poquets però ja costen de trobar, eh?

Clint, avui més que son -que també- unes agulletes...

5:09 p. m.  
Blogger Charlie said...

Quina bona pinta!!!

La Nina molt bé, gràcies. Ahir vam pentinar i vam fer una bola de pelo brutal que no era apta ni per un elefant. Pots veure fotos actuals al meu Fotolog http://www.fotolog.com/whitten

Què fa l'Arigato?

Per cert, l'Arigato fa "meeeeu" o "gruíííí"?

(sí gent, som una mica frikies)

5:43 p. m.  
Blogger Puji said...

A tot li diuen treballar...

Per cert, no em cansaré de dir-ho: Quin país Catalunya!

6:40 p. m.  
Blogger Hisenda Lesseps said...

Alo, nena, que bé que us ho munteu pel Vallès de l'oest! Ara més cruiximent que son, veig... Per aquí baix, anar fent, amb ganes de trencar coses que ja toca. Parlem, una abraçada xiqueta.

4:08 p. m.  
Blogger Rituslee said...

L'autor ha eliminat aquest comentari.

3:26 p. m.  
Blogger Charlie said...

Això et passa per viure en una casa. Si fóssis pobre com jo, la gata no tindria per on escapar-se :P

11:37 a. m.  
Blogger Rituslee said...

Charlie, qui ha parlat de casa? Res nen, pis modern, o sigui, petit, amb gatera pq l'Arigato pugui escapar-se a les teulades per la galeria de la cuina.

Compra-li una gatera que són barates!!

1:36 p. m.  
Blogger Charlie said...

Ah! Per les fotos de l'Arigato i les escapades havia deduït que vivies a una casa!
Encara no hem posat cap gatera, perquè no acabem de tenir clar on posar-la, però tenen oberta la terrassa les 24 hores, ja que la sorra la tenen al traster des de que la meva dona es va quedar embarassada.

1:00 p. m.  
Blogger eecalvet_ said...

Hola-què-tal,

jo també he treballat, m'ha tocat fer-la, per feina. I m'has inscrit a última hora tu (suposo). No estaves de massa bon humor, però ho entenc perfectament.

Jeje, que petit és el país.

Encantat de conèixe't.

5:36 p. m.  
Blogger Rituslee said...

oops perdedor, doncs sí, que petit que és el món! I ho has fet per feina i t'hem fet pagar? arasiquenohoentenc

5:55 p. m.  
Blogger eecalvet_ said...

Això de pagar, t'ho explicaria amb detall, perquè vaia tela... I no ho dic per tu (pel "teu" consorci, vull dir). Ho dic pel "meu" consorci i pels meus polítics.

No em facis parlar, que "me pierdo"...

Ja m'entens, segur. ;-)

6:13 p. m.  
Blogger Rituslee said...

perdedor, em tens ben intrigada

3:35 p. m.  
Blogger eecalvet_ said...

divendres 15 de juny al palau robert, presentació dels 3 munts?

5:12 p. m.  
Blogger Rituslee said...

juraria que és el 21...mira't bé l'agenda

8:17 p. m.  
Blogger eecalvet_ said...

recoi! sort que m'avises, ja ho miraré. Segur que hagués fotut la pota... (Vinga donar motius d'orgull als polítics, jo...)

10:04 p. m.  
Blogger eecalvet_ said...

Recoi, tenies raó... El 21. Quina calor, el 21, a BCN... Ens hi veiem!

4:53 p. m.  
Blogger Carmen Griss said...

Aquest itinerari pasa per devant de casa meva :-O, i a mi que em feia flipar quan torno un dissabte a les mil i tot el camí esta ple de bojos amb lots al front... Pensava que eren vinguts d'una altra galaxia, pero ja vec que no... quina desilusió...

7:04 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home