dijous, de maig 10, 2007

Com una champion!

Per si no en vaig tenir prou diumenge avui m'he superat. La de la foto és la Rituslee quan encara reia a sobre la bici. Quan estava al quilòmetre 34 i m'ha agafat la pajarraca no reia tant. Sort que el trencacames de La Volta de les Fonts en té 35 i he arribat al punt de partida amb una mica de dignitat.

Avui sí que no puc dir fava. Quin tutele! Sort de l'amic Capdevila, que al principi no donava un duro per mi -tot sigui dit- m'ha estat donant ànims fins al final.
Bé i sort de les meves cames, que també han resistit fins al final.

Avui si, a dormir cansada però contenta. El que he fet avui, tenint en compte la mala vida i que només puc anar al gimnàs un cop o dos per setmana, és una proesa.

Em sembla que amb això de fer-ne 30 m'està agafant un rollo com al Pujol amb l'Aneto. De veritat, jo abans no les feia aquestes coses...

11 Comments:

Blogger Unknown said...

la meva más profunda admiració, ritus! quina canya de tia que estàs feta! i jo que estava hipercontenta perquè porto dos dies anant al gimnàs, tu em superes.
enhorabona!

12:22 a. m.  
Blogger provesproves said...

Doncs imagina't com acabaria jo, que no he trepitjat un gimnas a ma vida XDD

9:41 a. m.  
Blogger Charlie said...

jajajaja! doncs ja fas molt més que la majoria!! endavant les atxes!!!

12:58 p. m.  
Blogger Puji said...

Jo vaig intentar fer una travessa en bici per un país exòtic, i vaig durar així com cinc minuts. Ets la meva heroïna (Molt més que el Julito).

4:44 p. m.  
Blogger Rituslee said...

paula, enhorabona a tu per la ratxa de gimnàs! si senyora

doomaster, suposo que acabar acabar, no acabaries ;-D

charlie, si si marcant la diferència però amb unes agulletes... no es pot anar de xula per la vida

Puji, gràcies per pujar-me un graó més que el Julito en l'escala d'herois, grandiós elogi! jeje

7:23 p. m.  
Blogger Clint said...

L'altre dia al nou9 parlava dels 3 monts i vaig pensar en tu i ara et veig fent nosquedelesfonts...jo es que només de veure't ja estic rebentat...vaig a fer un vermutet!

9:49 a. m.  
Blogger Rituslee said...

Clint, i a que no saps de qui és la foto que sortia al diari, doncs si! una servidora.

Tranquil, m'he passat el cap de setmana menjant, bebent i fumant massa, per compensar els excessos de vida sana.

1:07 p. m.  
Blogger Charlie said...

Doncs mira, ara només et falta deixar de fumar.

Ho vaig fer fa quatre mesos (deixar de fumar) i realment t'ho recomano. Val molt la pena!!!

5:48 p. m.  
Blogger Unknown said...

Us amb el circ... els altres amb la bici... Molt bé! Aniré investigant el teu blog, que no coneixia.

Ah! Que et sembla si preparem un post sobre en Blai amb alguna anècdota que puguis tenir? Podria ser una manera de donar a conèixer el seu treball, no?

Salut!!

6:18 p. m.  
Blogger Clint said...

anaves fent els monts amb texans? (confesso que vaig anar a buscar-lo per fer el xafarder!)

12:20 p. m.  
Blogger Rituslee said...

Juasjuas! Clint, jo feia la foto, per tant no puc sortir-hi!! Jo sóc la de la bici del post de dalt

3:38 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home