dimarts, de setembre 18, 2007

Reset

Tots els setembres em posen a prova i aquest del 2007, en concret, de manera especial.

He passat un estiu molt fora de mi i de les meves rutines. Tornar al pis no ha estat fàcil però tampoc ho hagués estat quedar-me en un agost perpetuat.

Encaro aquest curs amb una nova situació i moltes perspectives. Encara em miro a mi mateixa amb cara incrèdula, no deixo de descobrir-me.

Assumeixo l'exili una temporada més, encara que no sigui la sortida còmoda. Hi ha coses, persones, situacions que em fan sentir més incòmoda. A aquestes alçades, ja no ve d'un any, ni de dos.

Reprenc les classes de cant, amb dos bolos a la vista del grup d'un amic que m'ha demanat col·laboració als coros (glups, hi hauré de posar molta patilla).

Reprenc les classes dirigides al gimnàs i el circuit d'entrenament, on m'esbravo la mala llet i m'abstrec de tot pensament racional.

Busco algun lloc on poder fer dansa moderna, però al putupoble no en fan enlloc. Tinc ganes d'expressar-me amb el meu cos, però no tinc cap intenció d'haver d'agafar el cotxe, un cop més, per aconseguir-ho.

Espero amb candeletes la temporada d'esquí.

Espero que aquest hivern no es cebi amb el pis de parets de paper on visc.

Espero ser capaç de fer un esforç d'integració a l'exili.

Espero que demà algú em convidi a escalar.

Espero retrobar-me amb la millor Rituslee. I sorprendre'm.

10 Comments:

Blogger Clint said...

ostres! havia llegit "espero en calcetes la temporada d'esquí!"...potser també necessito un reset jo!

Mola això que cantis.

6:44 p. m.  
Blogger Rituslee said...

Clint, juas! en què estaries pensant... ctrl+alt+supr ja mateix!!!

8:19 p. m.  
Blogger Puji said...

Les notícies, diuen que ha arribat, de molt lluny, aquest matí, el setembre sense pietat...

10:00 a. m.  
Blogger Charlie said...

vamos allà no?

2:09 p. m.  
Blogger Charlie said...

(he de reconèixer que m'ha passat el mateix que a en Clint. Som uns depravats. A veure, la prova del algodón: Clint, en el post anterior, tu també et vas fixar que a l'inventari de l'interior de la motxilla no hi havia sostens?)

2:11 p. m.  
Blogger The lesbian sisters said...

m'agraden molt les teves perspectives... els resets, de tant en tant, són imprescindibles... endavant!

paula

2:53 p. m.  
Blogger Clint said...

Charlie! siiiiiii! jajajaja

4:42 p. m.  
Blogger Charlie said...

Confirmat. Som uns depravats.

5:20 p. m.  
Blogger Rituslee said...

Puji, sort que tu t'has posat poètic, encara queda algú sensible comentant aquest bloc (digue'm que tu no havies llegit calcetes, please) ;-D

Paula, en aquest cas el reset no és imprescindible, és impepinable

Charlie + Clint, Clint + Charlie, tots sou iguals (de depravats), però no sabeu com m'heu fet riure. I si, a la motxilla hi portava sostens, els que fan joc amb les calcetes d'anar a esquiar ;-D

9:06 p. m.  
Blogger Clint said...

calcetes d'anar a esquiar...no ho havia sentit mai això! què son, de goretex i llargues fins als peus?

7:53 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home