dijous, de setembre 13, 2007

Carros de Foc















Cinc dies i una motxilla, cinc calcetes, quatre mitjons, dues samarretes, dos pantalons, un parell de bambes, i un pot minúscul de sabó. El meu armari de samarretes d'Isabel de Pedro i sabates Vialis no valien per res als Carros de Foc. Ni un anell, ni una pulsera, ni un raig de perfum en cinc dies... Però he tornat amb aquestes fotos que proven que encara queden racons de país de somni.
Caminar, caminar i caminar moltes hores per arribar-hi, però sé que ha valgut la pena:

he sentit el silenci, després d'un estiu de molt soroll.

I què carai, també estic moníssima disfressada de muntanyeraPro a 2877 metres, o no?

8 Comments:

Blogger eecalvet_ said...

"Moníssima" és poc, senyoreta Rituslee. Gairebé vénen ganes de pujar a tresmil metres, a veure si n'hi ha gaires, així!

(Per cert, a casa tinc unes bambes com aquestes... "El gorotéj, ej que ej lo mejó", paraules textuals, ho juro.)

5:09 p. m.  
Blogger provesproves said...

Molt mona, si senyor!

Estàs feta tota una PROfessional!

6:10 p. m.  
Blogger Clint said...

Ei Pro...esta bé que encara et parlis amb els "birrerus"...ves que l'any que vé no et perseguim muntanya amunt! tant mona que estàs!

6:17 p. m.  
Blogger Charlie said...

Pic du Midi?

9:45 p. m.  
Blogger Rituslee said...

Perdedor, ja et dic jo que a tresmil metres només peluts i cabres... Per cert, a vé si t'entera que el goretéj ya no tá de moda ahora lu que se yeba song la bamba de sofchel!

Doom, sobretot muuuu profesioná!

Ei Clint, si em perseguiu muntanya amunt per convidar-me a una birreta, mira que baixo corrent, eh? La mala vida encara em tira, que vols que et digui, hi ha coses que no canviaran mai... espero!

Charlie, no PN d'Aigüestortes i Sant Maurici

6:08 p. m.  
Blogger Puji said...

Pro per fer aixòs, a més d'estar moníssima has d'estar en plena forma, no?

7:20 p. m.  
Blogger Charlie said...

aahhhhh!

(òndia! Puji is back!)

6:16 a. m.  
Blogger Vito said...

Tu quan treballes? Ja em diràs el truc.

Com sempre moníssima i ben posadeta.

10:55 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home