dimecres, de juny 13, 2007

30, de moment

Eh que mona? Doncs aquesta sóc jo, i encara que aquí no ho sembli acabo de fer 30 anys. Aghhhhhh!!
Me'n vaig corrents a mirar-me al mirall, tot continua a lloc, buff... és veritat, la cosa no és tan greu. Encara no repapiejo.

Han passat tres dècades des que la mare que em va parir em va parir i ja he tingut temps per fer unes quantes coses.
Tinc 30 anys i no m'he hipotecat, ni he tingut cap fill, ni m'he casat, però tinc un gat i he viscut a moltes cases.

Recordo que amb el meu primer noviet, quan teniem 13 anys vam dir que quan en féssim 30, fóssim on fóssim, estiguéssim amb qui estiguéssim, fariem un viatge junts a les illes Fidji amb les nostres fills i família per saber com ens anava la vida. Jo ho deia ben convençuda que el viatge i els fills els faria amb ell.

Doncs res Pau, que ni fills ni viatge ni paipais. Suposo que posant-te al dia fent una cerveseta a la fresca un vespre d'aquests, la cosa quedarà dada i beneïda.

Doncs això, que quan tenia 13 anys i em veia a les Fidji amb en Pau, estava segura que a aquestes alçades la meva vida estaria centrada, ordenada, i més que assentada. I no, tu. Que encara sóc nòmada i que em sembla que m'agrada.

Perquè, ara pensant pensant amb la saviesa i experiència que m'atorga l'edat: quan les coses fa molt temps que són provisionals, vols dir que no serà que seran així sempre?

14 Comments:

Blogger intelecte said...

Doncs felicitats de part d'un dels que ja ha superat la crucifixió i tot..
:*

11:01 p. m.  
Blogger provesproves said...

Moltes felicitats!!

Jo encara no he arribat, però em queden poquets... :-)

12:06 p. m.  
Blogger Clint said...

Ei tot és començar, ara a fer.ne 30 més! jajaja Moltes Felicitats!!!!!

12:45 p. m.  
Blogger enrampa said...

Per molt anys! i d'això... es pot demanar una pròrroga? Un ajornament cautelar o alguna cosa?
Negociable amb la cervesa qualsevol vespre d'aquests.
Les illes Fidji, hahaha

1:38 p. m.  
Blogger Charlie said...

ja sabieu que als 30 no estarieu junts?? :( que trist no? :(

(PER MOLTS ANYS!!! un petonet per a tu i una rascada al coll a l'Arigato)

5:11 p. m.  
Blogger Charlie said...

(per cert, estàs igual igual eh?)

(un altre per cert. Dissabte seré al teu poble!)

5:16 p. m.  
Blogger Puji said...

Per molts anys!

Potser sí que serà sempre així. O potser no.

Quedem a les Fidji quan en fem quaranta? Per mi fet!

8:22 p. m.  
Blogger Rituslee said...

intelecte, d'això de la crucifixió ja en parlarem, ;P (aquest no es mou).

doom, merci i aprofita, que els 20 passen molt ràpid!

Clint, jo quan m'hi poso m'hi poso, i com a mínim 30 mes!

Enrampa, encantada de negociar una pròrroga amb una birra a la mà

Charlie, estavem convençuts que estariem junts tota la vida, però per si de cas...

Per cert Charlie, a quin dels meus dos pobles seras dissabte?

Puji, segur que encertes! Fet, als 40 a les Fidji amb un paipai.

9:32 p. m.  
Blogger ddriver said...

felicitats!!quina enveja 30!!

6:45 a. m.  
Blogger Charlie said...

a l'exili.

2:26 p. m.  
Blogger Charlie said...

Bé, de fet, ahir em van puntualitzar. És terme municipal de Sant Feliu.

2:27 p. m.  
Blogger The lesbian sisters said...

però jo trobo que el teu present, tot i que provisional, està molt bé, no? vale, sempre és millorable, però el que tens al costat, no es perquè sigui el meu germà, eh, està molt i molt bé, eh... jejeje...
molts petons!!!!

1:27 p. m.  
Blogger Hisenda Lesseps said...

nena, per molts anys virtuals aquest cop, els reals ja te'ls vaig donar dimecres... guau, 30, quina por! això va de veres... ens veiem diumenge.

1:54 p. m.  
Blogger eecalvet_ said...

osti, ets clavada!

5:54 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home