dijous, de juny 21, 2007

...but I like it!!

Estic emocionada, acabo de decidir que aquesta tarda canvio classe de tonificació per concert dels Stones. Així, com qui no vol la cosa, truco a un amic de Lanzarote per saber si finalment va al concert. Em diu que és a Barcelona i que li sobren 2 entrades. Se'm para la neurona estalviadora i decideixo que a la merda, que potser serà l'última oportunitat per veure aquests abueletes destroyers en directe. Em dutxo, agafo el cotxe i me'n vaig a l'estadi.

Demà més, avui se m'ha girat feina.

4 Comments:

Blogger ddriver said...

porta oxigen per si algun d aquells avis l hi falta

4:08 a. m.  
Blogger provesproves said...

Felicitats per l'elecció :-)

Va estar bé el concert?
Petons!

9:44 a. m.  
Blogger Clint said...

hores d'ara saps que vas escollir bé eh! jajaja a la merda la tonificació!

3:02 p. m.  
Blogger Rituslee said...

ddriver, t'asseguro que a l'escenari no l'han necessitat...si després ha calgut un RCP, això no ho sabrem mai!

Home Doom, estava cantat! va estar de conya, ja ho he postejat aquí dalt

A la merda la tonficació del múscul, ahir em vaig tonificar l'esperit (i tu també pel que he llegit)!!

4:47 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home