dijous, de juny 28, 2007

Repte assolit

Ahir em trucava l'amic Capdevila recordant-me que tenia un repte pendent. Les Baumes Corcades. Només el nom ja impressiona. El dia que vaig deixar a mitges el segon desplomat de l'últim tram, haviem acordat que m'entrenaria els dies que fes falta per tornar-hi i acabar-la. Ahir li vaig dir que endavant, que em veia en cor de tornar-ho a intentar.

A Centelles hi feia vent i ens esperaven les dues parets inicials que fa quinze dies em van garratibar de pànic. Avui sé que va ser aquesta por inicial la que va esgotar la poca força dels meus bracets.

Aquesta tarda tenia clar què m'esperava. Les forces les he dosificat amb certa previsió pel final que sabia que era el més complicat per mi. Ha arribat l'últim tram i tris tras, tris tras, un glaó rera l'altre, sense cap de les sensacions d'estar al límit de les meves forces de fa dos dijous.

He arribat a dalt pensant que m'havien canviat la muntanya. Avui he vist que fa quinze dies no em van traïr els braços, em va traïr la ment. Lliçó apresa, cal pensar en positiu, sempre.

Gràcies Lluís per confiar, malgrat tot, plenament en mi!

8 Comments:

Blogger Puji said...

Ole! Felicitats!

8:34 a. m.  
Blogger Clint said...

plas plas plas!

12:04 p. m.  
Blogger Vito said...

Em comences a fer una mica de ràbia.

5:23 p. m.  
Blogger Rituslee said...

Ei supporters, flipareu amb el proper post que avui ja no tinc temps d'escriure... cada dia estic més boja i la que vaig fer ahir supera la ferrata amb escreix...la baixada al barranc de les gorges del Llech amb salts de 10m!!una flipada, crec que ja no em queda adrenalina per decarregar... demà ho explico millor i poso fotillos.

10:39 p. m.  
Blogger Charlie said...

plas plas plas plas plas!!!

6:29 a. m.  
Blogger intelecte said...

Felicitats per el cim!

...em va trair la ment.
Com gairebé ens fa sempre :)

11:39 p. m.  
Blogger Mikel said...

amb lo be que es va als llocs en cotxe... ;-PPPP

12:47 p. m.  
Blogger Pedra Lletraferida said...

D'això se'n diu tindre afany de superació (afegeixo, il.limitat!) i tindre les coses clares... =)

B7's des de lo poble.

7:41 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home